Födelsedagskort

I min bekantskapskrets har jag många som fyller år på våren, och under våren brukar jag brottas med att hinna skapa och vara ute i solen (när den väl är framme och värmer!) Så jag har börjat göra kort i lite mindre format. Vem säger att man alltid måste ha 15 x 15? Här har jag gjort ett födelsedagskort i storleken 11 x 15

Det är kul och lite utmanande att testa olika format, såväl när det gäller kort som layouter!

Tack för titten! / Jennie

Lämna en kommentar

Filed under Jennie, Kort

Kommentera

