Vinnare av kortkit!!!

Oj, oj, oj – först av allt: Tusen tack för alla era söta, snälla kommentarer om våra kort och vad kul att vi kunde inspirera er till att göra och skapa med egna kortkit! Hela 40 kommentarer har jag räknat till och jag har ju lovat att lotta ut två sådana här kit:

Jag har dragit två vinnaren som kommer få hem de här kiten i sin brevlåda i nästa vecka och de är:

*

*

*

*

*

*trumvirvel*

*

*

*

*

*

nr 9: 

babbalalla

Wow, va fina kort ni gjort, det vill jag oxå gärna få möjlighet att få göra! :)

och nr 25: 

Yena

Jättefina kit! Det börjar genast klia i fingrarna. Tror jag måste gå till min pysselhörna NU!

Meeeeen – bara för att ni har varit så flitiga med era kommentarer och för att jag tycker att det är så kul att göra små kit så har jag gjort iordning två överraskningskit som vi också lottar ut! (Om ni undrar över hur denna vetenskapliga lottning gick till så fick mina två yngsta barn säga två siffror var mellan 1 och 40!) Då föll lotten på:

nr 1:

Zora.

Vilken kul grej, den här utmaningen har jag inget emot vill gärna testa:. Färgerna är ju så härligt somriga :O) Hoppas på att ett av dem hittar till min brevlåda.

och 10:

sophie_ek

Jag har själv börjat plocka ihop kit, särskilt när jag ska på träffar och det är ett väldigt smidigt sätt att vara effektiv på! Vilket roligt initiativ och så fina kort ni fått ihop av alla kit!

***

Stort grattis till er alla och än en gång tack för att ni kommer hit och att ni blir inspirerade – det blir vår vinst här på ScrappTorget!

Maila era adresser till scrapptorget @ gmail.com (utan mellanslag) så skickar jag ut era paket till i början av nästa vecka. Om ni vill får ni MER än gärna visa upp det ni skapar här, antingen mailar ni era bilder till adressen ovan (max 500 pxl) eller lämna en kommentar med länk till era bilder!

3 kommentarer

Filed under Kommentarsutlottning

3 responses to “Vinnare av kortkit!!!

  1. Så roligt att jag vann!! Tack så jättemycket!

  2. Yippie, så roligt!🙂 Tack o tack!

  3. Eftersom jag inte är någon kortmakare så blev det en LO istället. TACK så mycket för det fina kitet!!
    http://sophieslillakrypin.blogspot.se/2012/03/blog-post.html

Kommentera

