Ny layout med gamla dekos

Här kommer jag, agnelia, med en layout där jag har använt gamla dekos som har blivit liggande länge i mina gömmor. För det har vi väl alla, udda, svåranvända, söta, knasiga dekorationer som har legat oanvända sen flera år tillbaka av en eller annan anledning.
Jag valde ut två saker som jag har haft i flera år men som inte har blivit använda och utmanade mig själv att använda dem på en layout. Först thickers som är rejält guldglittriga och som nu hade tappat fästförmågan och fick limmas fast på layouten.  Sedan små ljusorange pappersblommor från Jolées, haft dem säkert i sex år. Blommorna piggade jag upp med lite gul Stickles.
Så här blev min layout och det var skönt att få användning för de gamla sakerna som bara har legat och samlat damm i flera år. Kommer göra om detta igen med andra dekosar.

Tack för mig och på återseende.

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Layouter

Kommentera

