Utmaning – scrappa med filt!

När man städar kan man hitta både det ena och det andra, och när jag plockade undan bland mina scrapsaker häromveckan, hittade jag en hel del dekorationer i filt, och tjejerna i teamet är inte sena att hänga med på en utmaning! Så här kommer lite inspiration som kanske får dig att leta fram lite filtdekorationer också!

Annika: Här är min layout där jag använt nåtgra gula färdiga blomdekorationer. De till vänster har jag satt fast med gluedots och den till höger är fäst med broderigarn.

Nenne: Åh, vilken rolig utmaning! De få filtdekorationer jag har haft hade jag till och med rensat ut och gett till dottern, men som tur var hittade jag lite hos henne som jag lånade! Det blev ett kort:

Den här remsan är av den självklistriga sorten som jag skar till och klistrade på vit cardstock och fäste på mönsterpapper.

Lämna en kommentar

Filed under Annika, Inspiration, Kort, Layouter, Nenne, Utmaningar

Kommentera

