Kortkit med kommentarsutlottning

Hallå i stugorna! Jag, Nenne, har helt snöat in på att göra egna kortkit – att ge bort eller att skapa med själv, man blir superinspirerad av sina egna små papperskit med matchande dekorationer! Se här bara:

Jag har gjort massor av kort av det här kitet och här är några av dem:

Nu ville jag dessutom dela med mig av inspirationen så jag skickade ut tre små kit till lika många av ScrappTorgstjejerna med utmaningen att skapa ett par kort av kiten och visa upp här.

Jag, MezzaNotte, tycker att det är otroligt roligt att skapa från färdiga kit.  Så här såg mitt fina kortkit som jag fick av Nenne ut.

Jag lyckades få till tre kort från detta kit. Det gick av bara farten då allt matchade bra med varann.

Mitt andra kort:

Mitt sista kort och här la jag till kronan och det vita bandet.

Tack Nenne för kortkitet.

* * *

Monica: En riktigt kul utmaning att skapa med kit man inte satt ihop själv!  Så här såg kitet ut som hamnade hos mig:

Även jag fick ihop 3 kort (men har material över till fler…). Första kortet blev ett kort till Alla ♥ Dag, enkelt men lite romantiskt:

På det andra kortet använde jag mig av flera papper, lager på lager. Gillade kombon grått+turkos! Bokstäverna hittade jag i mina egna gömmor.

Tredje kortet blev ett riktigt rosa grattiskort! Stämpeln har jag lagt till själv annars är allt från kitet.

Tusen tack Nenne för ett härligt kit och en kul utmaning!

* * *

Hegu: Även jag var lyckligt lottad som fick ett superfint  kit av Nenne. Mitt kit som jag fick hade underbara papper från October Afternoon…

Kitet räckte till precis 6 kort…allt material som jag har använt kommer från kitet förutom kortbaserna. Det tog inte så lång tid att göra korten eftersom allt material passade så bra med varandra. Vilken lycka!

Detta är vad som är kvar av kortkitet…:)

Tusen tack Nenne för denna underbart roliga utmaning!!!

* * *

Nu till det riktigt roliga! Jag vill fortsätta att dela med mig och har gjort iordning TVÅ till kit, väldigt snarklika det som jag själv har skapat med (de kan skilja sig något gällande dekorationera men papprena är exakt desamma) som jag tänkte lotta ut till två av er som kommenterar det här inlägget!

Lämna bara en kommentar till det här inlägget så är du med i utlottningen! Den 1 mars dras två vinnare och meddelas här i bloggen! Lycka till!

42 kommentarer

Filed under Hegu, Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, leamon, MezzaNotte, Nenne

42 responses to “Kortkit med kommentarsutlottning

  1. Vilken kul grej, den här utmaningen har jag inget emot vill gärna testa:. Färgerna är ju så härligt somriga :O) Hoppas på att ett av dem hittar till min brevlåda.

  2. Det skulle vara roligt att vinna kitet. Jag älskar att arbeta med kit jag inte satt ihop själv. =)

  3. Så flotte kit!! Ser veldig bra ut de kortene dere har laget:):)
    Hadde vørt spennende å fått jobbet med et slikt kit:)

    Ha en fin dag:)

  4. Vilka fina kort ni allihop🙂 Dina kit var verkligen fina & inspirerande! Jag hoppas på tur, för lite inspiration skulle sitta fint:)

  5. Fina kort det blev av kiten! Vilken rolig utmaning, kul att få skapa med sånt man själv kanske inte skulle välja.🙂

  6. Kathleen

    Wow! Så häftigt med så många olika kort med i princip likadana saker!! Vill gärna ta chansen att vinna ett kit!:)

    /Kathleen

  7. jag vill vara med på utlottningen! hoppas, hoppas…

  8. Alla korten var verkligen hur fina som helst!
    Tror jag smittats av KortKitsFebern! ;-))))
    Kram
    Cattie

  9. Wow, va fina kort ni gjort, det vill jag oxå gärna få möjlighet att få göra!🙂

  10. Jag har själv börjat plocka ihop kit, särskilt när jag ska på träffar och det är ett väldigt smidigt sätt att vara effektiv på! Vilket roligt initiativ och så fina kort ni fått ihop av alla kit!

  11. Jag älskar kit och vilka fina kort ni alla hade gjort! Blev riktigt inspirerad så jag tror jag ska sätta mig och göra några kort nu.

  12. Många fina kort fick ni ihop, Visst vill jag var med. Trevlig Helg!!

  13. Korten blev jättefina! Härlig inspiration!

    Självklart är jag gärna med och tävlar om kitet och om jag vinner ska det bli spännande att se vad jag själv lyckas hitta på…🙂

    Ha en mysig helg!
    Sussie

  14. L8

    Vilka läckra kort det blev! Klart man vill vara med🙂
    Ska faktiskt gå och göra ett kort omgående…

  15. Ulrika Karhulahti-Norrback

    Hej!
    Tar chansen att vinna ett kit! Inspiration de luxe! 🙂

  16. Härliga kort med härliga, färgstarka kit!! Vill gärna tävla om ett!
    Trevlig Helg/Jessica

  17. Super fine kits .. jeg vil rigtig gerne vinde her🙂
    God helg🙂

  18. Åh vilken rolig ide´! Och vad fina kort ni gjort! Jag vill gärna vinna ett kortkit!🙂

  19. Wow, så många snygga kort! Jag är ingen van kortmakare så färdiga kit vore perfekt för mig!🙂

  20. Wow, supertjusiga kort som alla gjort!!!

  21. Nämeeeen så läckra grejjer o kort.
    Det vill jag absolut vara med och ha chansen att vinna.
    Grejjer och färger som jag inte själv använt tidigare så det skulle bli en riktig utmaning för mig att göra nåt av det.
    Skulle vara himla skoj!

  22. Lisen:)

    Så underbara kortkit. Tar chansen att vara med:)
    Kram Lisen:)

  23. Vilken underbar ide! Det måste jag fråga mina vänner om dom vill prova!

    Skulle bli jätteglad om jag kan få chansen att skapa med ett av dina kit också!!!

    Håller tummarna så dom blir blå!!!

  24. linaliten

    Vilka fina kort ni gjort! Jag vill gärna ta chansen att vinna ett inspirerande kortkit!🙂

  25. Jättefina kit! Det börjar genast klia i fingrarna. Tror jag måste gå till min pysselhörna NU!

  26. Såå många fina kort!

    Åh vad kul det skulle vara att vinna ett av de fina kiten!

  27. Jättefina och inspirerande kort. Jag är gärna med i utlottningen av så fina kit!🙂

  28. Så många olika fina kort ni har jag.
    Jag är gärna med i utlottningen.

  29. Vilken rolig ”utmaning”. =) Ska nog ta och göra små kit och skicka iväg till några scrappande vänner och se vad som blir till.

  30. Åh vilken rolig idé! Och kiten såg supersmarriga ut så de vill jag gärna vinna!

  31. Vilken kul grej, vill gärna vara med och få chansen att vinna ett kit!

  32. Jösses vilka underbara! Jag blir inspirerad bara av att titta på dessa underbara kort och kit, tänk då att faktiskt få en möjlighet att skapa med dem själv, vilken dröm!!

  33. Mia

    Vilka fina och häftiga kort ni skapat!
    Håller tummarna!

  34. Vilken kul utmaning att skapa med ett färdigt kortkit!!🙂

  35. Wow vilka underbara kort ni skapat =) Vilken inspirationsdos. Skulle vara riktigt skoj att testa själv med ett klart kit.

  36. Vilken rolig grej och vilken inspiration, detta vill jag ju inte missa🙂

    Kram

  37. Ami

    Vilka fina kit, och vilka fina kort ni gjort! Jag är gärna med i er utlottning.

  38. Jisses vilket fint kit! Detta drar jag en lott på och hoppas på det bästa😉 Tack för att ni delar med er! Superfina kort verkligen.

  39. Eva

    Wow vilken inspiration, underbart!!! Superfina kit.

  40. Cecilia

    Fina kort!🙂

  41. Nenne

    Kommentarer är nu stängd! vinnarna presenteras kl 12! tack för att ni ville vara med!

  42. Pingback: Vinnare av kortkit!!! | ScrappTorget

Kommentera

