Paper bag mini albums

Hej!

Ja, det är inte ofta jag har visat mig här den senaste tiden. Min höst var – rent ut sagt – apjobbig men nu börjar det lätta något igen så jag hoppas att jag successivt börjar hitta lite ny kraft så att jag orkar visa mig här lite oftare!

Det jag tänkte ägna mitt comebackinlägg åt, är minialbum gjort på påsar! Detta är väl egentligen ingenting direkt ”nytt” – själv blev jag introducerad för dem för dryga året sedan – men jag har flera gånger fått nyfikna frågor om dem jag gör, så  idag tänkte jag passa på att visa ett par klipp som ger mig inspiration och som förhoppningsvis kan ge dig inspiration också! Kanske har du redan sett dem, men förhoppningsvis gillar du dem ändå i så fall! Då det strular med min bildöverföring till datorn så kan jag tyvärr inte visa några egentillverkade alster, men det tänkte jag göra framöver!

Först ett klipp på ett helt underbart album! Jag älskar hennes stil och hur hon har satt samman albumet till en fantastisk helhet – det jobbar jag själv med att försöka lyckas med…

 

Här kommer ett annat klipp från samma tjej (PrimaDonnaCraft på Youtube) där hon visar ett annat, lite annorlunda, album som också är helt fantastiskt:

 

Och sist men inte minst: jag älskar det här!

Tjejen som visar detta album kallar sig tewtami på Youtube!

 

Happy albumtillverkning!

Kram!

 

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Kajsa, Minialbum, Tekniktips, Tips och idéer

Kommentera

