Liftat mig själv


Hej igen, agnelia här med en ny layout.

 Har ni  några favoritlayouter som ni känner lite extra för eller är extra nöjda med? Strunta i Jante och lifta er själva! Väldigt skoj faktiskt!

Jag liftade en av mina favoriter från ifjol. En LO som jag var väldigt nöjd med och kom tvåa med i en tävling, en liten ynka röst mindre än den som vann. En liten del av den syns här i min logga förresten.🙂
Nu blev motivet på min yngsta son (istället för den äldsta som var med på den första) och det gick mer i vitt än svart/kraft. Inte heller stämplade jag så mycket på denna men fick däremot användning för legoliknande brads som jag har haft liggandes ett tag. I texten till vänster står det: Familjens egna lilla komiker. För det är previs vad han är det, minstingen min.
Skurna pappersremsor från 16 olika mönsterpapper, använde diverse thickers, mini thickers och minialphastickers. Stjärnstämplarna komme från Tingtura och textstämpeln kommer jag inte ihåg märket på men den är köpt på Papermaze för några år sen.  Legobradsen hittade jag på ebay.

Den nya layouten.

2011 års LO som jag valde att lifta.

Och så en liten sida vid sida-jämförelse.
Liftar ni någon av era egna layouter, lämna gärna en länk till ert blogginlägg här i kommentarerna. Vill gärna se!

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Inspiration, Layouter

Kommentera

