En lite annorlunda men kul skiss…

…bjuder vi på idag. Scrappa en layout eller gör ett kort. Ha en snögubbe i mitten eller något helt annat. Du gör precis som just DU vill! Fast vi skulle bli hemskt glada om vi fick se hur du har tolkat skissen. I så fall, lämna en kommentar till detta inlägg så vi kan komma och kika.

***

Ingba: Jag tyckte skissen passade till ett kort, antingen ett vinterkort som man skickar till någon bara för att eller till högen med årets julkort. Förra året bad jag min man sälja några av mina julkort på jobbet. Det gick så bra att jag stod utan julkort till släkt och vänner och de vill ju naturligtvis ha scrappade kort så det bliv julkortsverkstad nästan dygnet runt sista veckan. I år har jag bestämt att jag skall försöka göra några julkort i månaden och använda de julpapper jag har innan nästa års kollektioner kommer ut och vill bli köpta.

***

Jag (Pia) använde den fina skissen till att göra en layout. Det passade så bra till alla vinterbilder som samlats efter alla snöiga vintrar. Jag vände lite på skylten och dekorationerna, men annars så ska den vara ganska lik skissen. Här kommer även några närbilder. Kan tillägga att skylten har jag ritat själv. Texten är från BG. Papprena kommer från Fancy Pants.

***

Jag, agnelia,  hoppade på denna skiss och passade på att pröva mina distress stains som inte blivit så mycket använda ännu. Färgglatt grattiskort till en färgglad person. Allt annat än juligt och vintrigt blev det, den söta skissen till trots. Spegelvände skissen så min lille figur tittade åt rätt håll. Muffinstämpeln kommer jag inte ihåg vilket stämpelmärke det är men figuren och texten är iaf från Doodle Factory. Distress stainsen som användes var:  Peeled Paint, Fired Brick, Dusty Concord och Faded Jeans. Göra splashar med dem var skoj och gav verkligen mersmak!🙂

***

1 kommentar

Filed under 'agnelia, 'Ingba, Kort, Layouter, leamon, Pia, Skisser

One response to “En lite annorlunda men kul skiss…

  1. Härliga tolkningar tjejer!!!

Kommentera

