Presentation av Jennie

Hej!
Jag heter Jennie, är en 28 årig förskollärare som bor i Växjö tillsammans med make och två söner. Max 6år och Zac 4år. På forumen finns jag oftast under nicket ”penni” eller ”jennieh” Jag är även inspiratör hos En liten butik.

Jag började scrappa 2005 efter min första son föddes. (Får väl även erkänna att jag har min syster ”leamon” att tacka för jag klev rakt ner i träsket) Jag gillar att skapa allt från LO, kort till altrade saker. Dert går i perioder. Men hjärtat slår ett litet extra slag för altrade askar och andra söta saker.
Min scrapstil varierar nog lite efter humör och nyhetens behag🙂 En sak är säker, jag tokgillar blommor i alla former och glitter! När det gäller kortmakeri skiftar jag mellan flytande distresser och Touch markers.

Det ska bli riktigt roligt att få vara med i Scrapptorgets gäng! Tack för jag får vara en del av ert fina gäng!

Kram kram Jennie
http://www.jenniehogberg.se

1 kommentar

Filed under Jennie, Layouter, Scrapptorget

One response to “Presentation av Jennie

  1. agnelia

    Varmt välkommen in i gänget Jennie!

Kommentera

