En summering av 2011

Hej hej hallå i stugorna.

Idag är det jag (Pia) som ska inspirera er med en layout. Vid årets slut gjorde jag summering av båda mina barns år 2011. Så här så minstingens layout ut.

Jag hade tänkt mig först att ha 4 bilder till denna lo men sen insåg jag att mina favorit katter skulle platsa här istället, och så fick det bli!

Jag ville framhäva den vita kärnan på pappret och rubriken också genom att doodla det mesta i vitt. Vissa papper gjorde jag helt ram runt för att få en ”pop-up” effekt.

Andra papper svärtade jag ner med distress inks. och brun eller svart doodling. Nåväl, jag gillade färgerna och min underbara unges alla miner som han gör så fort kameran kommer fram! Layouten är gjord efter en skiss, som jag själv gjort! Om du inspireras av den, gör även du en kommentar med länk i detta inlägg!

Ha det gött i vintersverige! /Pia

2 kommentarer

Filed under Doodling, Pia, Skisser

2 responses to “En summering av 2011

  1. Vilket underbart foto och härligt färgglad layout!

  2. agnelia

    Riktigt härlig och färgglad LO. Jätteläckert med vitt som accentfärg istället för det vanligare svarta. Man blir verkligen glad av att se den!
    Inspirerande!!!🙂

    Vilken vit penna använder du?

Kommentera

