Presentation av Ingba

Jag heter Inger men kallar mig för Ingba när jag scrappar och på alla forum. Jag fyller snart 50 år och har 2 stora barn, en tjej som nyss fyllt 21 år och har flyttat hemifrån och en kille som blir 18 i augusti. I familjen finns också förutom min man 2 hundar av rasen australisk terrier, Ziggy och Skrot,  snart 2 och 1 år gamla. Jag är ursprungligen från Göteborg och där har jag kvar mitt hjärta men nu bor jag sen 25 år tillbaka i Enköping.

Jag upptäckte scrapbooking för drygt 3 år sedan. I början gjorde jag bara kort men sen blev det LO också. Sista tiden har jag mest gjort kort och gärna med Magnolias stämplar. Gör jag LO blir det ofta på Ziggy och Skrot. Ganska snart efter att jag upptäckt scrapbooking upptäckte man att jag hade cancer och då blev att scrappa en del av terapin, att få glömma sjukdomen och bara gå helt upp i att skapa. Nu mår jag bra men har blivit beroende av att scrappa och försöker få tid en lite stund varje dag.

Om jag inte jobbar som mellanstadielärare eller scrappar så tränar jag gärna. Det är min andra stora hobby. Innan jag började scrappa läste jag mycket men nu finns inte så mycket tid till det så jag lyssnar mycket på ljudböcker.

När jag blev tillfrågad om att vara med att inspirera här på ScrappTorget blev jag väldigt glad och hedrad. Jag hoppas ni ska gilla och bli inspirerade av det jag gör.

Min blogg: http://ingbas.blogg.se/

2 kommentarer

Filed under 'Ingba, Layouter, Scrapptorget

2 responses to “Presentation av Ingba

  1. agnelia

    Välkommen in i gänget!🙂

  2. Välkommen i gänget! Kul att du vill inspirera oss!🙂

Kommentera

