Dagbok i layoutform

Hej Hopp!!

Redan lördag!? Were did this week go?

För några veckor sedan pratade jag om att jag skulle börja med ett album i dagboksvariant, med en layout/vecka. Sagt och gjort, jag skred till verket på en gång. Storleken på albumet blir A5, litet och behändigt. Får plats med några yttepyttefoton och lite text. Det blir platta sidor utan dekorationer, och väldigt enkla. En dagbok i efterhand helt sonika.

 Frontsidan inne i albumet.

Första sidan blev galet enkel och bilderna är fotade med Iphonen. Jag hade inte tänkt göra det så pretentiöst och supernoga tror jag, då bangar jag väl direkt. Jag känner ju mina löss på gången så att säga…😉

To be continued…

1 kommentar

Filed under Scrapptorget

One response to “Dagbok i layoutform

  1. agnelia

    Både fiffigt och snyggt!🙂

Kommentera

