En rutig skiss

Ja som rubriken säger så är denna skissen lite ”rutig”. Men som vanligt när det gäller skisser kan man lägga till, dra ifrån, vända och vrida. Huvudsaken är ju att man blir inspirerad.

Vi skulle bli såå glada om vi fick se din tolkning av skissen! Lämna i så fall en kommentar till detta inlägg.

Här kommer min, Lilla07ans tolkning av den fina skissen.

Med en svart penna gjorde jag ett rutnät och sedan satte jag bitar av mönstrat papper i rutorna. Några enkla blommor som dekorationer, precis som på skissen.

* * *

Jag har också tolkat den härliga, enkla skissen! Jag sydde några sick-sacksömmar på symaskinen och satte sen dit foto och rubrik och några stickers. Ibland behövs inte mer!

1 kommentar

Filed under Annika, Skisser

One response to “En rutig skiss

  1. agnelia

    Härlig skiss och fina tolkningar!

    Blev sugen på den själv så här i efterhand så den ska absolut sparas för framtiden!

Kommentera

