Vintern är verkligen här!

Denna bild är fotad dagarna efter jul. I helgen som var kom det lite snö igen. Närmare en halvmeter! Vi har skottat oss blå och nu vill jag ICKE ha mera snö! Jag hade ju hoppats på lite vår. Maken tycker jag vara helfestlig som trodde våren skulle komma till Norrland i januari. Jamen, drömma kan man väl få göra va?😉

Jag använde en Snow Marker penna i mitten av den utstansade figuren. Man klämmer ut lite blött och värmer med varmluftspistolen så puffar det upp. Rolig grej är det, fast jag gick lite bananas med mängden dock.😉

Det var allt från mig idag!

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Liza

2 responses to “Vintern är verkligen här!

  1. Du är kanske int infödd norrlänning?

  2. agnelia

    Den är helt ljuvlig Liza! Så stämningsfull och vacker!

    (kasta ner lite snö hit om du vill bli av med det)😉

Kommentera

