CHA favoriter

Nu är det bara fråga om dagar innan den stora CHA Winter 2012 i Anaheim drar igång och veckan innan här går ju allmänt som ”Sneak peek-week”. Jag, Nenne, har så klart kikat runt för att se vad mina favorittillverkare har hittat på och vad alla andra kanske poppar upp med. Bästa sättet att ha koll är att kila in till thescrapreview.com som visar i princip ALLA sneaks!

I år är det faktiskt inte mycket som faller mig på läppen, konstigt nog – jag brukar vilja ha ALLT! Men några kronor ska jag nog kunna göra av med!  American Crafts – Dear Lizzy – Neapolitan: Jag gillar hela serien fullmatad med härliga papper, dekorationer och alfabet:

Det första jag öppnar plånboken för är den här datumstämpeln nedan (så om någon svensk butik tar in det så har ni en såld redan!) från American Crafts – Dear Lizzy – Neapolitan:

Annat som jag fastnat för är dessa trädekorationer från Studio Calico:

och de här stickersen från Jenni Bowlin:

Den serie som jag vill scrappa mina semesterbilder med i år är den här underbara från Glitz:

Har du något som du bara MÅSTE ha av det du sett hittills?

Som tur är så finns det något för alla och det är bara att välja och vraka, allt går ju inte alltid att få tag på i Sverige men man kan ju fråga sin butik om de kan ta in några godsakerna. Jag vet att ett problem kan vara att tillverkarna själva har hutlösa fraktpriser till sina utländska återförsäljare så att det helt enkelt inte lönar sig att ta in varor från vissa tillverkare!

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Nenne, Nyheter

2 responses to “CHA favoriter

  1. Datumstämpeln och vissa av resesetet vill nog landa hos mig.🙂 Har en hel resa från när vi var till Dublin att ta itu med.🙂

  2. agnelia

    Datumstämpeln hade inte varit helt fel.🙂

Kommentera

