Kit från Scraplagret

Nu i januari har jag MezzaNotte fått förmånen att skapa med ett helt underbart kit från Scraplagret.

Se här alla fina papper från Webster´s Page. Blommor och band och ett gäng journalingcards fanns med i det fina kitet. Ni som känner mig vet att jag älskar blommor. Så det var med stor glädje jag satte igång.

Jag fick ut 3 LO ´s och 3 kort av kitet, så jag hoppas ni orkar ni hänga med på alla foton.

 Det härliga blåa diecut pappret tyckte jag krävde ett svartvitt foto. Sedan har jag brutit det mjuka runda med en tegelstensmönstrad mask och duttat med gesso för att få lite struktur. Stickers med 2 år, fick placeringen på fotot.

På nästa LO är mina tvillingar omgivna av utklippta blommor.  En riktigt solig och varm dag minns jag att det var. Klippte ut blommor och la dessa lager på lager för att få ett djup. På bakgrunden har jag även stämplat i svart för att få ytterliggare ett dimension.

På min tredje LO, så har jag inte en enda blomma. Men tyckte att fotot på sambon  inte behövde det. En utklippt ballong från pappret går över fotot.

Det blev några kort med. Gulligt blommigt, lime i kontrast mot det svarta. Har sparsmakat med dekorationer.

Jag har det vackra pappret på insidan med och här passade det fint att sätta ett journalingskort. Även texten, stickers,  har fått hamna på insidan.

På nästa kort ville jag ta vara på det vackra pappret. Stämplat på pappret, stansat ut en fjäril och blommor med retroflower punchen.

Även den här kortet har fått en dekorerat insida. Den här har fått en liten ficka med en hälsning.

Mitt tredje kort blir ett passande kort till alla hjärtan sdag.

Jag vill tacka Scraplagret för att jag fått den fina förmånen att skapa med dessa fina papper. Helt underbart roligt var detta.

Tjingeling och ha det gott!

3 kommentarer

Filed under MezzaNotte, Scraplagret

3 responses to “Kit från Scraplagret

  1. WOOOW så kanonfina alster

    Kramis

  2. Jättefina alster och så många!!!

Kommentera

