Roolz skapar med stämpelkällan.. Och utlottning!!

Jag (Roolz) har återigen fått chansen att skapa och inspirera med 3 st stämplar ifrån Stämpelkällan.. Dessutom har NI chansen att vinna eran egen uppsättning av just de här 3 stämplarna (Se längst ner i inlägget)..

***

Först ut är ett Alla-hjärtans-dags-kort. Jag stämplade direkt på ett litet journaling-kort och använde mig av ganska ljusa pastelliga färger som passar finfint såhär på vårkanten.

Nästa kort är också ganska vårigt, med en fin blombukett som passar till de flesta tillfällen. jag valde att inte ha någon direkt hälsning på det, för att kunna använda det till lite vad som..

Det sista kortet med det fina glaset på, är ett inbjudningskort. Tyckte att motivet passade utmärkt för inbjudan till tjejkväll eller drink-party, så så fick det bli..🙂

***

Ja, nu till den riktigt roliga biten… I samarbete med Stämpelkällan har vi då också en kommentarsutlottning, där vinsten är de 3 stämplar som visats i inlägget (ja, fast nya då). För chans på vinst kommenterar ni i det här inlägget.  Ni har fram till den 28/1 på er att kommentera, för er chans att vinna.. :) Vinnare presenteras kort efter det.

***

Det här var allt för mig idag. Men jag vill också passa på att säga stort TACK till Stämpelkällan för chansen att få inspirera med de här fina stämplarna…

//Roolz

18 kommentarer

Filed under Alla Hjärtans Dag, Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, Roolz, Scrapptorget, Stämpelkällan

18 responses to “Roolz skapar med stämpelkällan.. Och utlottning!!

  1. linaliten

    De där stämplarna passar ju utmärkt till rena fina kort så som dina!🙂 jag tar gärna en lott!😉

  2. Cecilia

    Underbara enkla kort!
    Jag tar också gärna en lott!😀

  3. Fina kort du har gjort! =) Gillade speciellt den med blomman. Håller tummarna før vinst i denna =)

  4. Jättesnygga kort! Jag är såklart med och tävlar🙂

  5. Vilka härliga stämplar, med många anvöndnngsområden. De får gärna flytta hem till mig :O)

  6. Finfina kort ^^ Hoppas på de bästa!

  7. Elisabeth

    Underbara stämplar, som alla från Stämpelkällan är förstås. Vill absolut vinna, ska bjuda till tjejfest i mars….. skulle vara kul med drinkstämplen då. De andra har jag naturligt också användning av.

  8. Vilka urfina kort! Tokgillar stämplarna så jag är gärna med och tar en lott.🙂

  9. Vilka mysiga kort du har gjort🙂 Blommorna är verkligen vackert målade!

    Nya stämplar är ju alltid välkomna, så jag håller tummarna!!

  10. Söta och användbara stämplar. Tar gärna en chans att vinna!🙂

  11. Jag är med och chansar!

    Kram Paul

  12. Wow vilka underbara stämplar:)
    vore kul o vinna!!

  13. Virginia Wallin

    Åhh härliga stämplar till våren! Vårkänslor inträder och ger hoppet tillbaka, tänk vad lite scrapbookingbilder kan göra😉

  14. Kicki Åsberg

    Lotteri är kul, även om man (oftast…) inte vinner! Men jag gör som grodan- lever på hoppet!😉
    Kram Kicki

  15. Marie Bååth

    Åh dom här fina stämplarna skulle JAG gärna vilja äga:)men vi får väl se…

  16. Helene

    Jättefina kort! Jag är gärna med!

  17. Fantastiska kort! Här måste jag vara med och ta en lott.

Kommentera

