Stämplad layout

Ja något som jag gör mer och mer är att använda stämplar på mina layouter:

Jag har på denna layouten stämplat:

* stygnen till vänster
* två fjärilar
* hjärtbakgrund direkt på cardstocken och färglagt med Pro Markers
* hjärtanbård uppe vänstra hörnet
* texten:”Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag älskar dig”
* ord på cardstock och klippt ut.
* titeln med foamstamps.
* journalingruta och klippt ut.

Så fram med stämplar och färg och stämpla på! =)

Mia/joggemia

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Joggemia, Layouter

Kommentera

