Jag fortsätter att visa upp mitt artjournaling häfte!

Som ni kanske redan vet har jag börjat göra en del art journaling och nu visar jag fortsättningen på häftet som jag påbörjade i förra veckan! Det häftet och dess framsida kan du se HÄR! …och här kommer sida 1.

Jag har utgått en del från www.teeshamoore.com collage teknik men inte klippt från tidningar utan använt min spillåda som svämmar över av papper, stämplar från Dylusion och akrylfärg och pennor i bakgrunden. Det mörkare orangea är akvarellpennor som jag målat med vatten. All text är handskriven.

Kvinnan har egentligen en hatt som ser ut som en nyckelpiga, men den tyckte jag inte riktigt passade här så jag gjorde en struthatt.

…och för att själv komma ihåg vad jag använt har jag skrivit i fliken, vid sidan om, inspirationskälla och stämplar. Pappret klippte jag ju så att jag ser att det är Cosmo Crickets serie ”Get Happy”.🙂

Tack för att du tittade in och Happy scrappin´! /Pia

1 kommentar

Filed under Doodling, Färginspiration, Pia

One response to “Jag fortsätter att visa upp mitt artjournaling häfte!

Kommentera

