Våga prova Art Journal

Jag blev så inspirerad av Pia när hon visade upp sin framsida på sin Art Journal härom dagen. Du kan kika in HÄR så får ni se det. Kände att jag måste bara testa. Har inte gjort någon Art Journal tidiare, men är otroligt nyfiken på detta. Har inte gjort någon framsida ännu, utan jag har valt att göra en sida i mitt häfte.

 Jag hämtade inspiration från Teesha Moore, www.teeshamoore.com.  Jag har klippt ut ifrån tidningar och satt ihop huvud, kropp, ben från olika bilder. Doodlat med olika pennor, för att lägga till och att förändra.  Precis så här satt jag och klippte  och klistra när jag var liten. Så det väckte en massa minnen till liv.  Detta kan man definitivt göra med sina barn. Använder man tidningar så är det även billigt. Men jag anar att ni har mycket spillbitar,  så här är det perfekt att köra slut även på sina mindre bitar.

Håll utkik efter Pias Art Journal sida som kommer om ett par dagar.

Jag hoppas att ni vågar testa detta med.  Detta var hur roligt som helst. Visa gärna oss på Scrapptorget.

6 kommentarer

Filed under MezzaNotte, Nyfiken på...

6 responses to “Våga prova Art Journal

  1. Suuuper coolt😀 det blev så snyggt

  2. Hur LÄCKERT som helst:)

  3. WOOOW såååå coolt

  4. Å så läckert! Ser verkligen jätteroligt ut att göra!

Kommentera

