Årets första skiss

 Jag hoppas ni är taggade för nya skisser! Här kommer alltså årets första. Det är jag Joggemia som gjort den. Om ni tycker att den inspirerar och gör en tolkning, lämna gärna en kommentar så vi får kika på hur just DU tolkat den!

 Här kommer min (joggemia) tolkning:

***

Och här kommer min, Lilla07ans tolkning av Joggemias underbart inspirerande skiss.


Jag valde att göra en layout i A4 storlek. Ett format jag på ett sätt tvingat mig själv in i litegrann men som visat sig vara oerhört inspirerande för mig. Mindre foton, ja allting måste ju vara lite mindre för att får plats liksom. Helt plötsligt kan man köpa tjusiga pärmar för 29 spänn och sätta alla sina alster i *s*. Det är bra🙂


Att skriva journaling är viktigt och jag har börjat slarva med det på sistone. Inte bra! Men här blev det naturligt att skriva några ord längs med cirkeln. Så glad jag kommer vara för att orden finns där, om några år.

Lämna en kommentar

Filed under Joggemia, Layouter, Skisser

Kommentera

