Gör ett enkelt häfte!

Hallå i stugorna! Nu är det nya året igång och jag (Pia) ska visa er lite förginspiration igen. Jag ska först länka er till en jätteenkel och smart tutorial på hur du av ett stycke papper (storlek större) kan göra ett eget ”kladd/art journal häfte.

Här är då min version och dess framsida. Jag har inte kommit längre!

De stämplar jag använt är från Hella Bella design, Dylusions, Prima och Heidi Swapp. Jag hoppas att du gillar detta och sätter igång själv. Det är helt underbart att bara släppa loss och inte tänka så mycket när man skapar.

5 kommentarer

Filed under Färginspiration, Minialbum, Pia, Scrapptorget

5 responses to “Gör ett enkelt häfte!

  1. Ursäkta men JÄVLAR va snyggt det var!!
    Kram MAlin

  2. Så himla duktig du är Pia – lovely!!

  3. Pingback: ScrappTorget

  4. Pingback: Jag fortsätter att visa upp mitt artjournaling häfte! | ScrappTorget

Kommentera

