Vinnare Julaftons RAK!

Utmaningen på julafton var att ta reda på hur många tekniker som jag använt från årets julkalender på tagen som visades upp den 24:de. Här räknar jag upp teknikerna:

1. Stämpling

2. Värmeembossing

3. Paperpiecing

4. Riva och distressa

5. Doodling

6. Misting

7. Bling och glitter

8. Mixed Media

En teknik som man kunde lägga till om jag var lite snäll är stygn…. men det var ju inte riktigt på riktigt utan ritade med penna så rätt svar blir alltså 8!! ….och vinnaren blir.

 

 

Grattis Camilla!! Du vinner en liten RAK, jag ska till affären på måndag så vänta dig något efter nyår! Skicka din adress till mig: piasmultronoga [at] hotmail.com Grattis igen! /Pia

1 kommentar

Filed under Pia, Utmaningar

One response to “Vinnare Julaftons RAK!

  1. Men vad kul! Mejlar dig. Tack

Kommentera

