Lucka 24 – God Jul till er alla från teamet på Scrapptorget!

Julen är här och förhoppningsvis hinner du titta till vår sista lucka i årets julkalender. Under december har vi i teamet visat upp tekniker av olika slag, både lättare och mer avancerade. Till denna sista tag har jag försökt få med så många tekniker som jag bara kunde! Om du kan räkna upp hur många tekniker jag använt från årets julkalender så kommer jag (Pia) att lotta ut en liten RAK.

…och här kommer lite närbilder:

Du har fram till den 28 december kl. 23:59 att ange hur många tekniker som jag använt från årets julkalender i denna julaftons tag.

God jul och gott nytt år på er allihopa! /Pia

5 kommentarer

Filed under Julkalendern, Pia, Tekniktips

5 responses to “Lucka 24 – God Jul till er alla från teamet på Scrapptorget!

  1. Så många fina tags ni gjort till kalendern. Cred!🙂

    Och jag gissar på 6 tekniker…

  2. Pingback: Gör egna bakgrunder | ScrappTorget

  3. Helene

    Oj det var svårt, men jag gissar på 11 olika tekniker!

  4. Jag gissar på 8 olika tekniker.

Kommentera

