Lucka 22 – En Monocromatisk Tag

Idag är det dan-före-dan-före-dopparedagen! Jag gissar att ni har massor att göra inför julafton. Själv tog jag en liten pysselpaus och gjorde mig en tag till ett av paketen. Det blev en tag i bara röda toner, en Monocromatisk tag. Monocromatisk betyder att man bara använder en färg på sitt alster. Lite vitt smög sig in…men bara lite.

Jag har använt fina julpapper från My Minds Eye, 12 Days of Christmas. Tagen har jag dekorerat med några filtdekorationer, några gamla stämplar, blingstenar och lite stänk med Glimmer Mist.

Nu önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!

Hegu♥

Lämna en kommentar

Filed under Scrapptorget

Kommentera

