En ny lucka

Hej på er!

Det är sent fredag kväll och jag, Lilla07an, har scrapkväll för mig själv medan maken svettas på innebandyn. Det är trevliga scrapfredagar hos mig. Önskar jag kunde bjuda hem er allihop så kunde vi sitta här allihop och skapa tillsammans.

Idag är det min bloggdag och även min tur att öppna en lucka i årets julkalender.

När min kära kollegor började gå igång med skapandet av tags fick jag nästan panik. Vad ska jag göra? Vilken teknik ska jag visa? Jag kan väl ingenting heller (eller rättare sagt, det jag kan, det kan alla i hela världen)

Men det blev en tag till slut. Och jag gjorde så här:

Jag stämplade med en genomskinlig dyna och embossade med genomskinligt pulver den här söta snöstjärnan. Sedan gick jag loss med glimmermist och vanlig mist. Stämplade ”today” i svart och dekorerade med en vimpel som jag tejpade fast med washitape och till sist en glimmermistad pappersros med några blad till.

Så blev det så här. En typiskt galen Lilla07an – tag🙂 Fotad i december-mörkret. Längtar efter fotoljuset igen, gör inte ni det också?

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll. Jag scrappar vidare🙂

/Lilla07an/Maria

Lämna en kommentar

Filed under Julkalendern, Lilla07an/Maria

Kommentera

