14 december

Oj, vad fort tiden går, vi har redan passerad Lucia och bara tio dagar kvar till julafton nu!!  Dagens tag bjuder jag, Nenne, på och den är gjord med en massa pärlor på! Innan jag började scrappa så gjorde jag en massa smycken men det har jag inte tid med längre, men pärlor och ståltråd finns ju kvar i lådorna och de fick nu komma fram.

Jag trädde på päror i olika storlekar i rött, vitt och grönt på ståltråd som jag format till ett hjärta, när jag tyckte att det räckte med pärlor virade jag ståltråden ett par varv runt hjärtat för att ge ett mer enhetligt intryck.

Har ni provat att använda pärlor på era scrappade alster någon gång?

2 kommentarer

Filed under Julkalendern, Nenne

2 responses to “14 december

  1. Älskar ditt hjärta! Det skulle ha gjort sig bra som smycke också🙂

  2. Jättefint! Jag ska kanske gräva fram min ståltråd och pärlor också!😀

Kommentera

