Lucka 13 – Doodling

Lucia är här och alla tindrar i ljusskenet! Det är så vackert i kyrkan när de små luciorna och tärnorna och stjärngossarna kommer in! Hoppas du får en lika fin Lucia som jag får nu på morgonen! Jag satt och knåpade en lucia tag till dagens inlägg och tekniken för dagen är doodling.

Har man som jag inte så många julstämplar så får man väl rita det själv. Det enda jag använt här är en bit spillpapper, mina pennor och promarkers samt en stump band och en liten knapp. Santa Lucia är stämplat också!

Hoppas att du tar fram pennorna och ritar lite , det är snabbt och man kan bara misslyckas. Doodling kräver lite träning, men jag tycker det är snyggt när det syns att allting inte är så perfekt! Glad och fridfull Lucia till er alla!

3 kommentarer

Filed under Doodling, Julkalendern, Pia, Tips och idéer

3 responses to “Lucka 13 – Doodling

  1. Jätte fint🙂
    jag vann komentarstävlingen, tack för de ^^
    Min adress
    Rebecca Lindahl
    Parkvägen 3b
    153 32
    Järna

    Tack igen🙂
    Ha de bra

Kommentera

