Lucka 11

Igår hade vi ett rejält snöoväder i Ångermanland! Det stormade och formligen snöade blötsnö vågrätt! Hua vad det var ruggigt att gå ut med hunden! I natt började det istället att regna och all snö förvandlades till en decimeterhög klafsig sörja. Jag hade vissa problem att ta mig fram i morse faktiskt, trodde att jag skulle bli fast med bilden 20 meter från hemmet. Det hade just sett snyggt ut!  ;)

Tillbaka till dagens lucka!

I dag visar jag en tag där jag har kladdat en hel del med Glimmer mist, och egengjordmist (av distressfärg och vatten i en pytteliten sprayflaska, en så kallad minimister) i massor med lager. Jag har använt rött, grönt, brunt, guld och koppar. Sprayat, torkat med varmluftspickadollen, sprayat igen osv.

Stämplade sedan en swirl och satte fast ett band.

Stansade ut en cirkel som jag stämplat texten med. Mistade även den en hel del innan jag monterade det med distanskuddar. Hela tagen skimrar så fint!!

Det var allt från mig idag och jag önskar Dig en härlig tredje advent!

Lämna en kommentar

Filed under Julinspiration, Julkalendern, Liza

Kommentera

