Lucka 10

Idag är det dags för lucka 10!!! Dagarna går så fort i december att man knappt hinner med…

Idag visar jag, Hegu en tag gjord i en teknik som kallas Paper Piecing och som förkortas PP. Jag har använt mig av en digital stämpel så för att göra mitt motiv i PP  har jag skrivit ut det flera gånger på olika mönstrade papper och sedan klippt ut dem och klistrat dem på varandra.

Visa oss gärna här på ScrappTorget om du också skapar något med Paper Piecing!

Lämna en kommentar

Filed under Hegu, Julkalendern

Kommentera

