3 december

 

Dax för lucka 3 i vår adventskalender där jag, Nenne, tänkte dela med mig av en teknik som är lite pysslig men det blir himla effektfullt!  Jag har maskat med stämplar på min tag, på denna har jag maskat i tre lager:

Först har jag stämplat med textstämpeln, man stämplar den sedan en gång till på ett annat papper och klipper ut denna, fäst den utklippta delen ovanpå det du stämplat på tagen och stämpla igen som jag gjort med snöflingorna. Till sist använde jag mig av en notstämpel.

Det man ska tänka på att den stämpel man använder sist blir bakrunden och den man använder först hamnar ju då ”överst”. Har du provat att maska stämplar tidigare? annars tycker jag att du ska prova!

3 kommentarer

Filed under Julkalendern, Kort, Nenne, Tekniktips

3 responses to “3 december

  1. Super läckert verkligen🙂

Kommentera

