2 december

Då var det redan dags för andra lucköppningen på vår ”teknik”-kalender! Idag bjuder jag på en värmeembossad tag:

Jag har använt mig av en färdig tag i storleken 12×6 cm. Jag började med att embossa snöflingor med ”frost”, därefter färgade jag in min tag svagt med brun distress (använder mig av Ink Blending Tool). Fram med punchinella som jag använde som mask för att få till prickarna som jag embossade med ”clear”. Ännu en omgång med distress för att lyfta fram prickar och smutsa ner den ytterligare. Stämplade en minitag (med tillhörande text) med svart dyna och embossade med ”clear”. Lite distress ”broken china” fick bli färgklicken på min lilla tag!

Hoppas ni blir sugna på att embossa! Visa oss gärna!

3 kommentarer

Filed under Inspiration, Julinspiration, Julkalendern, leamon, Tekniktips

3 responses to “2 december

  1. Himla snyggt alltså🙂

Kommentera

