Månadens vinnare!

Då var det dags att kora vinnaren i november månadstävling! Tävlingen den här månaden bestod av att tolka nedanstående skiss med temat JUL.

och här kommer bidragen utan inbördes ordning:

*****

Anna Olofsson:

*****

Catta/Eldhäxan:

*****

Emelie Finn:

*****

Johanna Thelin:

*****

Linn Carlsson:

*****

och vinnare är…

*

*

*

*

*

*

*

Emelie!

Stort grattis till dig!!! Maila din adress till oss (scrapptorget@mail.com) så kommer den hemliga vinsten snart på posten till dig!

*****

Och nu över till vinnaren i vår kommentarsutlottning!

Vinnaren av 3 härliga stämplar (ni kan se korten jag har gjort av samma stämplar HÄR) är…

 kommentar nr: 8

KarinS

Stort grattis till dig!!! Maila din adress till oss (scrapptorget@gmail.com) så kommer stämplarna på posten!

*****

Håll ögonen öppna, snart är det december och då händer det mycket roligt här på Scrapptorget!!!

1 kommentar

Filed under Kommentarsutlottning, leamon, Månadstävling, Stämpelkällan

One response to “Månadens vinnare!

  1. Åååh så glad jag blir!! Var helt säker på att jag inte vunnit när jag scrollade neråt och såg alla superfina bidrag. Tusen tack! Vilken härlig första advent:D Min första framröstade vinst nånsin, jag är såå glad!
    Massa julkramar,
    Emelie

Kommentera

