Teamets tolkningar av Novembertävlingen

Teamets tolkningar

Hallå i stugorna!

Nu hoppas jag att ni kommit igång ordentligt med julkorten, om inte så börjar det bli hög tid! För att förenkla för er i julkortsverkstaden består denna månads tävling av en skiss där du ska skapa ett julkort och du kan dessutom vara med och tävla om finfina priser!

Här är skissen:

*****

Denna underbara skiss kan man väl inte låta bli att tolka!😉 Min tolkning blev ett kort i en av mina favoritkombos till jul: blått-rött-vitt! Kanten på det röda mönsterpappret har jag embossat vit för lite frost/snökänsla och ramen runt motivet, rosorna samt kanelstången har fått stickles ”frosted lace” på sig!

*****

Även jag, Nenne, kunde inte låta bli att tolka skissen – igen faktiskt, den är ju så himla snygg och inspirerande! Denna gång med stjärnor:

Vill du läsa mer och kanske också vara med i tävlingen klicka HÄR så kommer du direkt till tävlingsinlägget. OBS! Sista dag att vara med i tävlingen är idag, söndag, kl 23.59 så måste vi ha ditt mail! Vi i teamet kan inte vara med och vinna priser, men det kan DU och månadens vinst är ett hemligt paket från en av våra sponsorer!


Kraaaaaaam//

2 kommentarer

Filed under Julinspiration, Kort, leamon, Månadstävling, Nenne, Teamets tolkningar

2 responses to “Teamets tolkningar av Novembertävlingen

  1. Vilka finfina kort ni gjort!
    Älskar skissen! Har precis skickat in mitt lilla bidrag (jag har aldrig mejlat in bidrag till er förut, så tänkte passa på att fråga om det finns nån risk att hotmailavsändare hamnar i skräpposten? Är ju ute i sista minuten/timmen med inlämningen så vill inte att något blir fel..) Tack för en härlig skissutmaning:)
    Kram,
    Mli

Kommentera

