leamon skapar med Stämpelkällan

Jag, Monica/leamon, har den här månaden fått det roliga uppdraget att skapa med tre stycken härliga stämplar från Stämpelkällan! Dessutom har DU chansen att vinna just dessa tre stämplar (ja, fast nya förståss!). Mer info längre ner i inlägget!

***

Först ut är ett kort med en perfekt stämpel till nyfödd eller dop. Jag har stämplat på naturpapper och färglagt lite svagt med akvarellpennor.

***

Den andra stämpeln jag använde var en härlig blomranka som jag valde att stämpla i brunt på ett brundistressat akvarellpapper. Lite pearlmaker i färgen creme fick bli pricken över i.

***

Det tredje och sista kortet blev ett inbjudningskort i storlek 10×10 cm. Stämpeln är färglagd med distresser och som extra effekt har jag lagt ett lager 3D-lack på glasets innehåll samt på texten.

***

Och nu till det roliga! DU har möjlighet att vinna just dessa tre stämplar!!! Det enda du behöver göra är att lägga en kommentar till detta inlägg senast fredagen den 25 november. Den lycklige vinnaren till dessa stämplar presenteras söndagen den 27 november. Lycka till!

***

 Jag vill även säga stort TACK till Stämpelkällan för att jag fått möjlighet att skapa med dessa härliga stämplar!!!

 

13 kommentarer

Filed under Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, leamon, Stämpelkällan

13 responses to “leamon skapar med Stämpelkällan

  1. Vilka söta stämplar! Vore fantastiskt att få använda dem!
    Tack för inspirationen!

    Kram Lindha

  2. VIlka fina kort och stämplar, vill gärna ha chansen att vinna dem.

    Ha det bra!

  3. Underbara kort med underbara stämplar! Jag hade gärna velat skapa med dom så jag hoppas på lite tur.🙂

  4. Åh vilka fina kort och stämplar,
    är gärna med på utlottningen.

  5. Cecilia

    Härliga kort! Kul att se stämpelmotiv som inte är jättefärglagt.

  6. Underbara kort du har gjort.
    Tar gärna chansen jag med.
    Kramis

  7. Vilka härliga kort och snygga stämplar! Jag tar gärna chansen att vinna dessa!🙂

  8. Fina kort och fina stämplar- speciellt handen skulle jag gärna vinna🙂

  9. Vilka fina och användbara stämplar. Och superfina kort också. Gillar att dom inte är lite mer clean and simple.
    Håller tummarna för att lotten faller på mig.

    Hälsningar
    Linn

  10. Ops blev lite fel i mitt tidigare inlägg – stryk ordet ”inte” i meningen ” Gillar att dom (inte) är lite mer clean and simple.

  11. sanna

    Jättefina kort med härliga stämplar!

  12. Härliga stämplar! Hoppas på min tur!😀

  13. Oh, jättefina stämplar, gillade framförallt den som är på grattiskortet! Hoppas på tur…:)

Kommentera

