MezzaNotte

Hej!

Här är jag, Katja. Kallar mig för MezzaNotte i bloggvärlden. Jag har skapat  i hela mitt liv. Sytt tröjor (och syr än idag) och haft smycken på Designtorget. Men hösten -10 då jag undervisade elever i estetisk profil, vi skulle ha scrapbooking på schemat. Ja,  då var jag fast!

Jag gör det mesta, kort, LO och altra saker. Gillar att ge prylar nytt liv, antingen kan man återanvända eller piffa upp något. Jag scrappar gärna i romantisk vintage stil och ofta blir det rikligt med dekorationer. Men jag älskar att prova olika stilar. Spets, doilies, smådukar och ibland tyg på alstren gör att man kan få en fram en personlig touch. Syr gärna på mina alster. På senare tid har det blivit allt mer tryck och färg på alstren. Är DT  hos Magdas. Vill man se vad jag gjort mer kan man alltid kika in hos mig, MezzaNotteskapar.

När jag inte scrappar så umgås jag gärna med min familj. Har en underbar sambo och tre barn och en bonusdotter. Är utbildad lärare i textilslöjd och SO. Just nu undervisar jag även i fem andra ämnen.  Handarbetar/syr när tillfälles ges och att gjuta i betong är roligt! Annars tycker jag om att resa, se på film, besöka loppisar och att vara i sommarstugan.

Nu har jag fått äran att delta i Scrapptorgets härliga team. Jag hoppas jag kan inspirera er med mina ibland lite galna alster.

kram Katja/MezzaNotte

7 kommentarer

Filed under Layouter, MezzaNotte, Scrapptorget

7 responses to “MezzaNotte

  1. Pia

    Varmt välkommen till oss!🙂

  2. Varmt varmt välkommen Katja🙂

  3. Åh vännen såå snyggt

  4. GRATTIS!!!

    Då får man se din afina saker här också det var väl roligt!

    Charlotta / La Vikinga

  5. Tack gulliga ni, det ska bli roligt att få vara med i detta härliga gäng!

    Kram Katja/MezzaNotte

  6. Dina grejer Du gör är kanonsnygga!!
    Kikar ibland inne på din blogg men har varit ganska usel på att kommentera.. *skäms*
    /Jenny

Kommentera

