Joggemia


Hejsan!

Mia heter jag men på nätet är det joggemia som gäller. Årgången är -71 och bor det göra jag i Småland med min make och tre av våra barn (-93, -96 och -11). Vårt fjärde barn (-92) bor tillfälligt i Tyskland. När jag inte är mammaledig jobbar jag som tidigarelärare på en förskola med inriktning Musik & Drama.

Jag halkade in på scrapbooking höste 2005 när en studiecirkel påbörjades här i byn…och sedan var jag fast! Jag scrappar både layouter och kort även om det varierar vilket jag gör mest av. Min scrapstil är ganska Clean & simple, dvs jag skapar oftast med mycket space och få dekorationer. Jag gör även en hel del skisser då jag själv gillar att scrappa efter sådana.

Andra intressen jag har är att resa, film och böcker, inredning och även vår nyinköpta husvagn.

Det ska bli superkul att få vara med i ScrappTorgets glada gäng och förhoppningsvis kunna inspirera någon. Jag älskar utmaningar så detta uppdrag ska nog trigga igång mig. =)

Mia/joggemia

Mail: joggemia@telia.com
Blogg: http://joggemia.wordpress.com

5 kommentarer

Filed under Joggemia, Layouter

5 responses to “Joggemia

  1. Pingback: Detta ska bli såå kul! «

  2. Pia

    Jättevälkommen till oss Mia! Spännande att få se vad du hittar på!🙂

  3. Varmt välkommen Marie. Det är jätteroligt att ha dig här hos oss.

Kommentera

