TACK!

TACK alla glada underbara scrappare för veckan som varit. Vår första CC blev en lyckad tillställning och vi är så glada för alla fina bidrag som kommit in. Jisses vilken skaparglädje och kreativitet det finns i vårt avlånga land. Jag blir nästan tårögd när jag tittar på allt fint ni gjort och skulle vilja ge er alla en stor varm KRAM!

I kulisserna har arbetet med att rösta fram vinnarna tagit fart och på lördag kommer ni få veta vilka som vunnit dem olika utmaningarna.

Som vi skrev i ett av inläggen under CCn så kommer vi att välja ut några personer som kommer få frågan om dem vill ingå i vårt härliga team. Detta kan komma att ta lite extra tid men vi hoppas kunna sköta även det i samband med röstningen.

Jag, Lilla07an och resten av teamet vill nu ge er en stor APPLÅD och tacka allra ödmjukast för allt fint ni gjort. Scrapptorget har sannerligen haft ett fantastiskt 2-års kalas🙂

/Scrapptorget

16 kommentarer

Filed under Cybercrop

16 responses to “TACK!

  1. TACK själva för inspirerade utmaningar! Hade velat göra många fler än vad jag hann med, men är glad ändå🙂

  2. Tack för att ni ordnade denna roliga CC,
    tyvärr blev det bara två bidrag gjorda🙂
    Ha det gott!

  3. Tack för en supertrevlig CC med härliga tävlingar!🙂

  4. Det är ni som ska ha tack för det fantastiska jobb ni lägger ner här på Scrapptorget. Det har varit superkul att vara med!

  5. Carina Å

    Stort tack till er här på scrapptorget för en underbar CC! Passar också på att tacka för allt annat ni gör här på scrapptorget. Kram Carina Å

  6. TACK själva, ni verkar vara en härlig grupp tjejer här på Scrapptorget. Jag kommer absolut fortsätta att besöka er blogg!

  7. Jag vill också tacka för alla roliga tävlingar. Synd bara att tiden inte räcker till om man är en sån långsam scrappare som jag. Skulle vilja gjort så många fler av utmaningarna.
    kram Inger

  8. Tack själva för en superrolig cc! Alla utmaningar har varit toppen, väldigt roliga och lagom kluriga…

    Tusen tack!
    Helen

  9. Tack själva.
    Underbar CC ni ordnade med en massa spännande och inspirerande utmaningar.
    Tyvärr hann jag bara med 3 st.

    Kramisar

  10. Tack själva för en rolig CC med varierande utmaningar … det har verkligen varit en toppenvecka!

  11. Marie Malmström

    Tack själva för att ni ordnade en rolig CC med många utmaningar, det var bara roligt att hänga på. Min vecka började bra med många bidrag men en utlandsresa och sjukdom gjorde så att inte alla utmaningar hanns med, trots att viljan fanns. Kommer att göra dessa utmaningar senare. Hoppas vi ses snart igen! Kram Marie

  12. Stort tack till er också, för ert initiativ och fantasieggande utmaningar!

    La Vikinga

  13. Jag gillar er variation av utmaningar, även om jag hade fullt upp på annat håll denna veckan..

    Stort tack för allt ert jobb kring detta!

  14. tack själv, det var väldigt kul trots att jag bara kunde hinna med 3 utmaningar denna gång.

  15. Ett stort tack själva. Ni har en superbra blogg och jag hoppas vi får fira många fler kalas. Superroliga utmaningara och jag håller med Anne, hade gärna viljat göra flera utmaningar men hade inte mer tid just nu. Men jag har fått många ideér så det blir nog ett eller flera alster inspirerade av era utmaningar.

Kommentera

