Bonus-utmaning #3

 

TGIF!

Hej allesammans! Fredag idag och jag går omkring och nynnar på The Cure´s gamla slagdänga …”…It´s Friday I´m in love” Såå, jag tänkte dela med mig av mitt goda humör och det faktum att jag gillar fredagar så mycket.  =  ) 

 

Jag satte mig ner och slängde ihop en liten skiss för er att skapa utifrån. LO och kort…båda är välkomna här. MEN…det finns en liten tvist på det hela!

 

Jag vill att ni på något sätt får med lite av vad fredagar betyder för er. Kanske det är fredagsmys med familjen, middag ute med vänner, lugn och ro eller början på en jobb-helg. Det är helt upp till er att komma på vad just fredagar betyder för er.

 

 

Hmm…tyvärr fungerade det inte att ladda upp den nya skissen jag gjort, så jag återanvänder en äldre som jag gjort hit.  ;  ) Hoppas ni kan ha överseende med det och ändå finna lite inspiration i den här skissen.

 

Senast den 23/10 kl 23.59 skall länk till ditt alster vara lämnat som kommentar i den här tråden.

 

Skapa lugnt och ha så skoj!

 

5 kommentarer

Filed under Cybercrop, Kort, Kurrebo / Sophia, Layouter, Skisser, Utmaningar

5 responses to “Bonus-utmaning #3

  1. Nu fick jag vara snabb, för imorgon ska jag jobba dygnspass på jobbet.. och det var ju en jätterolig utmaning =)

    http://inmyscraproom.blogspot.com/2011/10/en-till-bonusutmaning.html

  2. För mig handlar fredagar om avkoppling och att varva ner efter arbetsveckan. Ofta sker det med en bok och jag har därför gjort ett kort på boktema.

    http://ullespyssel.blogspot.com/2011/10/kort-med-bokmarke.html

  3. Fredagar för mig brukar innebära tid med mina vänner och scrapping därför gick jag på vänskap på mitt kort🙂

    http://kattizscrapp.blogspot.com/2011/10/scrapptorgets-cc-bonusutmaning-3.html

Kommentera

