Vad önskas…?

Hej, hej..!

Nu har vi kommit precis halvvägs in på vår CC och vi märker att intresset är stort för att vara med, vilket vi i teamet tycker är superkul! Vi håller ju igång Scrapptorget enbart för det höga nöjet att få inspirera andra.

Därför är vi oxå väldigt angelägna om att innehållet skall spegla vad Ni, våra läsare, helst av allt vill se!

Vill ni ha fler skisser, tutorials, mer alter, tekniktips, produkttips, utmaningar….eller är det något helt annat som ni tycker saknas eller borde visas mer utav? Kanske behöver vi inte ändra något..?

Nu har du chansen att göra din röst hörd och se till att Torget blir ännu bättre! Lämna en kommentar i den här tråden och låt oss veta vad du vill ändra på. Senast 23.59 den 23/10 vill vi att din kommentar skall vara lämnad…då är den oxå med i drgningen av ett litet scrappigt paket.

/Sophia

19 kommentarer

Filed under Cybercrop, Kurrebo / Sophia

19 responses to “Vad önskas…?

  1. Ja, jag kan bara tala för mig men jag ÄLSKAR TUTORIALS!!!! så det vore roligt om ni hade lite fler😉 Annars tycker jag att ni har en ganska bra blandning. Kram Kattiz

  2. det är roligast när det är blandat… mycke av allt som det är nu…
    *ler*

  3. Jag skulle också vilja ha med tutorials och annorlunda kortvikningar.
    kram Inger

  4. Jag saknar en riktig alterutmaning🙂 Annars är det toppen!!

    /Jenny

  5. jag tycker att det är bra med blandat, älskar utmaningar, skiss med knorr och tummen upp för tutorials=)

  6. Jag lämnar sällan kommentarer, men jag läser det mesta utan att göra mig hörd. En bra blogg för mig är en som uppdateras ofta, men inte så ofta att det upplevs som kvantitet isf kvalitet. Jag gillar tutorials, med mkt bilder, steg för steg och mallar…Inspireras av fina alster, främst kort…Gillar att ta del av Nyheter, trender, nya produkter och tips på användning av dessa…Även shoppingtips då det är svårt att hålla på med denna hobby utan att handla (en hel del… ;-)….Skulle även gärna läsa reportage om ex. Scrappträffar/event…Recensioner…Gillar inlägg av typen ”På mitt skrivbord just nu”…Jag skulle gilla en typ serie med Copics-färgläggning…Å, också en serie med typ grunderna i cardmaking: hur man kan tänka vid komponeringen av ett kort…Bäst att sluta innan jag svävar iväg jagvetintevart…;-)))))
    Kram
    Cattie

  7. Eftersom jag inte gör layouter alls utan enbart sysslar med kort och alter är min helt egoistiska önskan mer om kort. Har heller inte sett något om digialta stämplar hos er, något som jag uplever bara växer.

  8. Jag passar på att tacka för en rolig CC. Jag är imponerad över att ni fått till en så fin blandning av utmaningar.

    När det gäller bloggen i övrigt så tycker jag också att ni har en bra blandning som det ser ut idag. Rent generellt vill jag gärna se en blandning av inspirationsalster, tutorials, produktrecensioner, skisser och tävlingar och gärna då i en blandning när det gäller såväl scrapbooking, kortmakeri och alter. När det gäller inspirationsalster vill jag gärna också se en bredd i stilen på alstren.

  9. Tutorials eller enkla tips och trix. Eller tips på saker man kan göra och en länk till en tutorial någon annanstans.

    Det kan vara på nybörjarsaker som hur man chalkar kanter eller nya saker som bandana-tekniken eller metalltejp. Produktnyheter är också kul. Papper, dekorationer och dies exv.

  10. Cecilia

    En bra blandning är a och o. Tutorials och tips och trix är alltid uppskattat. Era inspirationsalster tycker jag är kul att läsa om, helst kort som jag håller på med🙂 . När ni har utmaningar/tävlingar så skulle åtminstonde jag uppskatta om man kan vara med fast man inte har en blogg.

  11. Jag tycker utmanigar är jättekul men även tekniktips, info om nya produkter mm. och en massa tutorials.

  12. Tutorials är alltid kul tycker jag, gärna med mycket bilder. En gång i månaden (minst) skulle jag vilja se ”senaste trenden för scrappare och kortmakare” vilket kan handla om en populär kortvikning, dekoration eller en speciell stil mm. Tycker också det vore intressant om ni kan lyfta fram ”månadens blogginspiratör” som kan vara vem som helst med en trevlig och inspirerande blogg man kan besöka.
    Självklart vill jag också se smarta förvaringslösningar, detta ständiga projekt som aldrig tycks ta slut😛

    Tackar också för en trevlig CC!

  13. Hejsan, det är ju några innan mig som har sagt det här men jag håller med. Beskrivningar och gärna med bilder. Själv älskar jag minialbum och skulle gärna se mer inspiration kring det. Enkla små tips och kanske något om smart förvaring. Dessutom kan ni gärna krydda med lite skisser och gärna någon lift eller CASE.

  14. Jag älskar skisser och att få inspireras att tänka annorlunda och nytt!
    Som så många andra så tycker även jag att det tutorials är jättebra och då med en blandning av nya tekniker och material samt mer grundläggande och äldre tekniker.

  15. Jag tycker alltid det är superinteressant att titta in i olika pysselrum med massa bilder och berättelser om vad man förvarar, hur. Kanske även med tips på köpställen för aktuell förvaring .
    Annars tycker jag ( som någon ovan här) att en blogg bör uppdateras ofta, men inte så ofta att det blir kvantitet framför kvalitet.
    En blandning av tutorials, olika vikningar, köp-tips, kort, lo, alter mm mm
    Efter som man samlat på sig en massa saker under åren, skulle jag tycka om en serie ” skapa med produkter som man har liggande” gärna då att ni visar inspirationsalster och har en utmaning i samband med detta.
    Hmm, blev långdraget… stoppar här😉

  16. Något som jag tycker är intressant är skapande människor som hittar nya användningsområden för något som kanske egentligen var till för något annat, typ ” så här många olika användningsområden finns det för en stämpeldyna”. Alla (jag) är ju inte så påhittiga, och då blir man så glad över att någon annan har hittat på en kul grej som man kan testa:)

    Kram Outi

  17. Åh, vad jag älskar tutorials…
    Känner att det är så mycket jag inte kan ännu och vill bara lära mig mer…

    Men jag skulle även vilja några kortmallar då och då…
    Uppskattar allra mest en blandning av allt! Bra att få lite tips med tips och trix…

    Ja, lite blandat med andra ord!!
    kram Katja

  18. Jag gillar tutorials av alla de slag, alltid lika kul att bli inspirerad att testa något nytt! Men jag tycker att ni har en väldigt bra blandning av det mesta redan😀 Fortsätt inspirera, ni gör det så bra!

Kommentera

