Tävling 11: Skissutmaning Cherie Averill

Då har klockan blivit 19.00 och här kommer cropens sista utmaning.

Cherie Averill är skissdesigner på www.sassylilsketches.com och hon har nu exklusivt gjort en skiss till oss här på Scrapptorget.

Regler:

*Du får vända och vrida på skissen men det ska synas att du utgått från den i din tolkning av skissen.

* Du laddar upp ditt unika alster som bara är gjort för denna utmaning i detta blogginlägg. Du har från och med nu till den 23 oktober 23:59 på dig.

En vinnare röstas fram av oss i teamet och priset : En kopia av Cherie Averills e-book!!
Vi kommer även att lotta ut ett litet pris ur Scrapptorgets eget lilla förråd.

Ta nu chansen att vinna denna e-bok med över 70 skisser att inspireras av i ditt skapande!

21 kommentarer

Filed under Cybercrop, Pia, Skisser

21 responses to “Tävling 11: Skissutmaning Cherie Averill

  1. Marie Malmström

    Mitt bidrag till skissen finns här: http://tvattstugescrapparna.blogspot.com/2011/10/skiss.html

    /Marie

  2. Här kommer mitt bidrag och tolkning på den underbara skissen.

    http://milla80sblogg.blogspot.com/2011/10/ultraljuds-lo.html

    Kram Milla

  3. Pingback: Maidens » Blog Archive » Julkort efter skiss hos Scraptorget

  4. Perfekt att bli av med lite spillbitar! Jag gjorde mitt ”veckans julkort” efter skissen: http://maidens.nu/julkort-efter-skiss-hos-scraptorget/
    Kram,
    Maiden

  5. Här kommer mitt andra bidrag till er roliga CC; en tolkning av sketchen i tävling 11:

    http://lavikingascrapp.blogspot.com/2011/10/scrapporgets-cc-del-ii.html

    Kul att få scrappa av sig lite fina höstbilder!!!

  6. Ann-Sofie Granath

    Jag har mailat mitt bidrag. /Ann-Sofie

  7. Pingback: Skissutmaning Cherie Averill | Oppio Scrapbooking

Kommentera

