Brittsommar!

Hej hej!

Idag vill jag bjuda på en lo om den fantastiska värmen som varit i alla fall här i Halland i förra veckan! Vi hade uppåt 20 grader varmt i helgen!

Här har jag blandat två pappersserier från Basic Grey – Mellow och Origins. Alla Basic Greys papper (i alla fall nästan) går ton i ton och är lätta att kombinera med varandra. Jag är ganska så strikt annars att hålla mig till en serie.

Jag har doodlat en ram i ena hörnet med Zig Writer och använt MM mini alphas. Kantena på de små mönstrade papprena är också doodlade med stygn.

Sen till sist stämplade jag rubriken och den lilla flugan från Hella Bella. Ett av mina inköp på Helsinborgsmässan förr förra helgen. Jag hoppas du gillar denna sommar/höstiga lo och att du inte glömmer att vår CC börjar om bara 10 dagar!!

 

Lämna en kommentar

Filed under Layouter, Pia

Kommentera

