Att tänka i nya banor

När jag scrappar börjar jag för det mesta med att välja fotot och någon gång så kan jag välja pappret först.  Men den här gången prövade jag på något för mig helt unikt sätt att scrappa: att välja fotot helt sist!

Jag vet inte om jag ska säga att det blev så fint men roligt var det!  Här fick jag också använt några chipboardramar från tattered angels som har legat och väntat på att få bli använda i något år.

Så till en (för mig) en tråkig nyhet, jag måste pga av tidsbrist säga ifrån mig mitt uppdrag här på scrapptorget. Jag önskar alla läsare och inspiratöser lycka till i fortsättningen!

1 kommentar

Filed under Inspiration, Layouter, Scrapptorget, UlrikaT

One response to “Att tänka i nya banor

  1. Roolz

    den här var ju tokhärlig.. jag har också varit väldigt sugen på att scrappa mer så här.. fast har liksom inte riktigt kommit mig för.. blev ju fasligt sugen nu dock..😉

Kommentera

