Får jag bjuda på lite bröllopstårta?

Idag är det min tur att blogga – tjoho! Dagen till ära tänkte jag visa en  rockig bröllopstårta som jag gjorde under Stockholm City-maran den 24-25 september!

Tårtans stomme består av tomma bandrullar som jag har målat och/eller klätt in med band av olika slag och det är sammanlagt sju lager, exklusive ”piedestalen” på toppen. Brudparet på piedestalen är – enligt mig själv – pricken över i:et! Jag älskar dessa underbara små döskallar och de ”gör” liksom hela tårtan! Jag har även lite pärlfloss på ett par ställen.

Smaklig rock!

image

image

image

Ha det gott!

Kram

6 kommentarer

Filed under Alter, Inspiration, Kajsa, Scrapptorget

6 responses to “Får jag bjuda på lite bröllopstårta?

  1. Pingback: En rockig bröllopstårta! « Kajsas vrå

  2. så himla cool, I love it!

  3. Roolz

    shit, va cooool.. =)

  4. stephis

    rolig cool tårta

  5. Men jösses vilken läckerbit! Mycket häftig id’e att göra en tårta av bandrullar…..impad.

Kommentera

