Vinnare i september månadstävling!!!

Tack för alla underbart fina bidrag till septembertävlingen där vi har haft tema ”äpplen”, det är så kul att ser hur ni tolkat temat!

Denna månad  har vi ett härligt, fullsmockat scrapbookingkit som jag, Nenne, plockat ihop till vinnaren!

Här ser ni det, hoppas det smakar:

Innan vi presenterar vinnaren så kommer här alla underbara bidrag i kavalkad:

 *****

Zora Bergström:

*****

Alexandra Lindgren:

*****

Christin Robertsson:

*****

Jessica Hägbom:

*****

Tua Holmström:

*****

Veronica Tingvall:

*****

Tove Holmstroem:

*****

Carina Åsbacka:

*****

och vinnare är…..

*

*

*

*

*

Åh, det här var sååå jämt med exakt lika många poäng till 1:an och 2:an – så jag fick be barnen att dra en lapp och namnet på lappen var:

*

*

*

bidraget från Carina Åsbacka!

Stort grattis till dig!!! Maila din adress till oss på Scrapptorget (scrapptorget@gmail.com) så kommer vinsten snart på posten till dig!

Nu är det bara att ladda batterierna inför nästa tävling som snart är på gång!!! Hoppas vi ses!

5 kommentarer

Filed under Läsarnas alster, Månadstävling, Nenne

5 responses to “Vinnare i september månadstävling!!!

  1. Carina Å

    Wow, jisses vad glad jag blir! Vilket pris,fyllt till bredden och helt otroligt läckert får redan massor av inspiration. Tusen tack/Kram Carina Åsbacka

  2. Jag ser bara två bidrag =( går heller inte att högreklicka visa bild..Men grattis till vinnaren!! =)

  3. Oj, får kika på det imorrn. Jag ser inte heller alla bilder nu på mobilen men på datorn funkar det! Kanske beror på webbläsaren?

  4. Jättekonstigt är det…för jag ser inget idag heller? Men allt det andra på sidan inlägg och sånt ser jag…

  5. Cecilia

    Cattis, du är inte ensam. Jag ser också bara två bidrag.

Kommentera

