Amalaja goes Stämpelkällan!

Hallåj!

I helgen har det varit Stockholm City Scrap och självklart har jag varit på plats för att låta kreativiteten flöda! Som pricken över i:et har jag dessutom fått äran att visa upp några nyskapade alster skapade med utgångspunkt i jättefina stämplar från Stämpelkällan!

De stämplar jag har skapat med är följande:

    

Jag har länge varit sugen på att altra en muffin och nu tog jag tillfället i akt! Jag tänkte mig en liten ”Grattismuffin” med textstämpeln som vimpel och resultatet blev så här:

image

Barnvagnsstämpeln – som jag tycker är söt! – valde jag att låta pryda denna kupolask:

image

image

Och till slut: de små babyskorna! Jag gjorde ett litet kort med en dold tag.

image

image

image

Stämpelkällan är så gulliga att de sponsrar med ett exakt likadant kit som det här ovan vilket jag nu tänkte lotta ut till någon av er läsare! Tjoho! För att vara med i utlottningen vill jag att du lämnar en kommentar till det här inlägget. Senast klockan 23.59 fredagen den 30/9 skall du ha lämnat din kommentar för att den skall räknas med i dragningen!

Ett stort tack till Stämpelkällan för de ursöta stämplarna, och en riktigt trevlig vecka önskas från mig!

Kram
Kajsa

16 kommentarer

Filed under Inspiration, Kajsa, Kort, Stämpelkällan

16 responses to “Amalaja goes Stämpelkällan!

  1. Pingback: En muffin! « Kajsas vrå

  2. Ljuvliga stämplar!!! Älskar barnvagnen som är så fin utan att vara gulligull söt🙂

    Dom andra stämplarna var minst lika fina. Håller tummarna så dom blir blå och hoppas på tur!!!

  3. Klart att jag vill vinna dem, de är ju jättefina!

  4. Underbart skapat och vilket fiffigt litet kort. Stämplarna får gärna hitta hem till mig så hoppas turen är med mig.

  5. Cecilia

    Härliga och snygga alster med underbara stämplar.

  6. Lind

    Vilka fina alster! Så söta! Stämplarna skulle gärna få flytta hem till mig! Här skulle de komma till användning då det är rena babyboomen på gång!

  7. Vilka fina grejer du har gjort🙂 Jag vill gärna vara med och vinna😉

  8. Sazza

    Fina alster du gjort. Och vilka otroligt söta stämplar!

  9. Ååh vilka fina stämplar! Och vad fina alster du skapat med dem!

  10. Så fina alster du har skapat! Jag är särskilt förtjust i cupcaken.
    Dessa fina stämplar vill jag gärna vara med och tävla om.

  11. Gryymt fina stämplar! Såklart jag vill vara med och ha en chans till vinsten!🙂 /Tinto

  12. Kupolasken är superfin!!!

  13. Vackera stämplar!! Vill oxå ha chansen att vinna de!!

  14. Men oj så söta de var! Vill självklart vara med och ha chans att vinna! Kram Mathilde

  15. Åh, va fina stämplar! Jag vill gärna få chansen att stämpla med dem🙂

  16. Pingback: Vinnare! | ScrappTorget

Kommentera

