Sommarens alla foton


Hej!

Har ni scrappat sommarens alla foton ännu? Jag kan avslöja att jag har många, många kvar. Men det är ju det som är så härligt. Att kunna njuta av sommarfärger och foton långt in på hösten🙂

LOn jag visar idag har legat länge på scrappbordet. Ibland måste LOs ligga till sig lite innan man kan göra färdigt dem.

Jag älskar det här lite äldre pappret från Maja Design. Texten i vänstra hörnet är så fin och jag har många gånger tummat på det men inte haft det där perfekta fotot/fotona. I sommar kom det. Systrarna på stranden i stilla filosoferande.

Ha en trevlig helg allihop!

/Maria

Lämna en kommentar

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria

Kommentera

