Artic sisters sponsrar

Jag (Ulrika) har fått äran att skapa med en stämpel från Artic sisters!

Jag är ingen stor kortlagare men det är ju roligt att göra ett personligt kort att ge bort till en födelsedag.

När jag för en gång skull gör ett kort så blir det enkelt och snabbt.  Textstämpel som jag hade fått från artic sisters var lång och passade perfekt som bakgund på det här kortet

Nedan kan du se hur stämpeln egentligen ser ut:

Jag har delat en liten kakservett på hälften och sprayat med glimmermist gold. En fågelbur från Pink paislee och några blommor så är kortet klart!

Här syns stämpeln lite bättre. Jag tycker att det blev en fin effekt att stämpeln inte gjorde lika starkt tryck hela tiden.

Ett stort tack till Artic sisters för att jag fick skapa med denna underbara stämpeln!

Det var allt för mig den här gången!

1 kommentar

Filed under Artic Sisters, UlrikaT

One response to “Artic sisters sponsrar

  1. Cecilia

    Kul med ett kort som är enkelt men ser avancerat ut!🙂

Kommentera

