Sömmar och stänk

Har ni också sett det? Sömmar och stänk! Jag tycker jag hittar det på var och varannan layout när jag surfar runt i bloggar och gallerier. Och jag förstår varför, det är så snyggt!

Idag har jag gjort ett försök med symaskinen och färgstänken. Jag har sytt med långa stygn på maskin runt det mönstrade pappret och längs dekorationsremsorna. Och lite sick-sack på textrutan. Tänk bara på att ha en särskild nål i symaskinen när du syr i papper. Den blir slö, och duger inte till tyg sedan.

Så, fram med symaskinen och färgen!!

***

2 kommentarer

Filed under Annika, Inspiration, Scrapptorget

2 responses to “Sömmar och stänk

  1. Ahhh! Vilken otroligt läcker Lo Annika!
    Me like….

Kommentera

