Månadstävling september

***

Hallå, hallå! Oj, vad veckorna rullar på men ni har fortfarande ett par dagar kvar att skapa till vår härliga, höstiga tävling denna månad, nämligen: att ni skapar på temat äpplen – kort med äpplen, layouter med foton på äppelplockning eller kanske något altrat med äppeltema? Du väljer själv! Här kommer ett par extra bilder som inspiration, och Annika bjuder på en tolkning av temat – äpplen!

***

***

***

Annika: Här är min layout! Jag kom att tänka på att jag faktiskt har en äppelstämpel i min ägo, och jag gillar det den! Nu blev det tillfälle att använda den också. Jag har scrappat en bild från New York, the Big Apple. Enjoy!

Ja, det var allt vi hade och bjuda på idag och HÄR kan ni läsa mer om tävlingen!

Lämna en kommentar

Filed under Annika, Månadstävling

Kommentera

